Po raz ostatni w tym roku bezpłatnie zbadaj swoje serce

Po raz ostatni w tym roku bezpłatnie zbadaj swoje serce

Kraków i Lublin to dwa ostatnie przystanki tegorocznej kampanii bezpłatnych badań i konsultacji realizowanej pod hasłem „Zadbaj o swoje serce”.  11 grudnia w krakowskim Solvay Parku odbędzie się 34 akcja w tym roku, a zwieńczeniem projektu będzie event w lubelskich Tarasach Zamkowych 18 grudnia. Organizatorzy zapewniają dostęp do lekarzy oraz specjalistów z zakresu kardiologii, dietetyki oraz aktywnego stylu życia. Wszystko bezpłatnie i bez konieczności posiadania skierowania.

- Na wszystkich chętnych, by sprawdzić stan swojego zdrowia od 10.00 do 18.00 będą czekali specjaliści wykonujący między innymi badania EKG, pomiar cholesterolu, glukozy, ciśnienia czy analizę składu ciała. Otrzymane wyniki „od ręki” będzie można skonsultować z lekarzami w dwóch niezależnych gabinetach lekarskich, a także z dietetykiem i trenerem sportowym ­– informuje Kamila Krzak, manager akcji.

Wszystko w trosce o najważniejszy organ ludzkiego ciała – serce. Prowadzone akcje mają przede wszystkim zachęcić do szeroko rozumianej profilaktyki kardiologicznej. W myśl znanej maksymy, że lepiej zapobiegać niż leczyć, Organizatorzy kampanii podkreślają znaczenie działań prewencyjnych – Nie możemy ignorować sygnałów wysyłanych przez nasz organizm. Żyjemy szybciej, stresujemy się mocniej, odpoczywamy mniej. Warto zatrzymać się chwilę i posłuchać, co nasze ciało ma nam do powiedzenia. Rokrocznie jesteśmy w 35 centrach handlowych w Polsce. Ułatwiamy dotarcie do specjalistów. Dajemy możliwość nieodpłatnego wykonania podstawowych badań profilaktycznych. Bez konieczności oczekiwania na wyznaczenie terminu. Robimy zakupy i…. możemy się zbadać! – dodaje Kamila Krzak z Telemedycyny Polskiej S.A.

Głównym Partnerem akcji „Zadbaj o swoje serce” jest firma VP Valeant Sp. z o.o., Sp. j. odpowiedzialna za promocję nowego leku Cardiopirin, w zakresie konsultacji dietetycznych projekt wspiera Naturhouse, lider światowy w zakresie reedukacji żywieniowej, a o dobrą formę uczestników projektu zadba Technogym – producent sprzętu sportowego i partner Strefy Aktywnego Serca.

Więcej o kampanii przeczytacie na stronie www.zadbajoswojeserce.pl.

Więcej: